Was unsere Kunden über mich sagen.

Kunden Feedback Eintrag
BigPics Fotostudio / Fotograf: Patrice Grünig

Ich freue mich über deinen Eintrag in meinem Gästebuch oder auch bei Googel.

Herzliche Grüsse dein Fotograf Patrice Grünig

Icon Gästebuch
Icon Instagram
Icon Facebook
Logo Trend

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 

Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
242 Einträge
Ronny & Vili Ronny & Vili schrieb am 12. Dezember 2013 um 17:27
Hey Pat danke der für das Spontane und tolle Shooting, es het tolli Fotos gä.. hoffe uf es ander mol Emmer weder gern... Schöni Adventszit...
Bitte warten …
Ronny & Vili Ronny & Vili schrieb am 12. Dezember 2013 um 10:21
Hey Pat danke der für das Spontane und tolle Shooting, es het tolli Fotos gä.. hoffe uf es ander mol Emmer weder gern... Schöni Adventszit...
Bitte warten …
Jeker jessica Jeker jessica schrieb am 2. Dezember 2013 um 17:28
Hey Pat Danke viel viel mal für die super föteli:) sind würkli dr hammer worde. Wird dich gern witerempfehle und selber sicher wider e mol ko:) danke
Bitte warten …
Jasmin jessica Jasmin jessica schrieb am 2. Dezember 2013 um 17:28
Dankä vil mol für die super tolle bilder s shooting het eifach numme spass gmacht .Chumme ganz bestimmt wider einisch .
Bitte warten …
Jasmin jeker Jasmin jeker schrieb am 2. Dezember 2013 um 14:55
Dankä vil mol für die super tolle bilder s shooting het eifach numme spass gmacht .Chumme ganz bestimmt wider einisch .
Bitte warten …
Jeker jessica Jeker jessica schrieb am 2. Dezember 2013 um 11:54
Hey Pat Danke viel viel mal für die super föteli:) sind würkli dr hammer worde. Wird dich gern witerempfehle und selber sicher wider e mol ko:) danke
Bitte warten …
Valentina Piazzese Valentina Piazzese aus Reiden schrieb am 25. November 2013 um 20:28
Hey pat , Wederemal es super shooting met der bisch de bestii.... Wird die witer empfele.. Eifach de besti fotograf wie au kolleg... Immer super pics chumi über vo der.... Verbi go lonsiich lütt... Soo shotting bueche de gsehnders... Lg vali
Bitte warten …
Valentina Piazzese aus Reiden Valentina Piazzese aus Reiden schrieb am 25. November 2013 um 17:29
Hey pat , Wederemal es super shooting met der bisch de bestii.... Wird die witer empfele.. Eifach de besti fotograf wie au kolleg... Immer super pics chumi über vo der.... Verbi go lonsiich lütt... Soo shotting bueche de gsehnders... Lg vali
Bitte warten …
Marina, Gabrijela, Live & Steffi Marina, Gabrijela, Live & Steffi schrieb am 20. November 2013 um 17:29
Hey Pat 🙂 Merci vüu mou für dä witzig Obe und s erfröileche Ergäbnis vo de Fotis.. Mir hei üs wou gfüeut! Merci!! Grüessli
Bitte warten …
Marina, Gabrijela, Live & Steffi Marina, Gabrijela, Live & Steffi schrieb am 20. November 2013 um 12:42
Hey Pat 🙂 Merci vüu mou für dä witzig Obe und s erfröileche Ergäbnis vo de Fotis.. Mir hei üs wou gfüeut! Merci!! Grüessli
Bitte warten …
Esther Walzer aus Seuzach Esther Walzer aus Seuzach schrieb am 19. November 2013 um 22:01
Ganz herzlichen Dank für die tollen Fotos, ich hätte es nicht für möglich gehalten! Die Betreuung durch Euch war toll, ich habe mich von der ersten Minute an wohl gefühlt!
Bitte warten …
Esther Walzer Esther Walzer aus Seuzach schrieb am 19. November 2013 um 15:47
Ganz herzlichen Dank für die tollen Fotos, ich hätte es nicht für möglich gehalten! Die Betreuung durch Euch war toll, ich habe mich von der ersten Minute an wohl gefühlt!
Bitte warten …
Claudia Sutter aus Wolfwil Claudia Sutter aus Wolfwil schrieb am 14. November 2013 um 22:01
viele dank pat... super tolle morge gsi mit dir pat im studio... unvergässlichs erläbnis... ig wirde dich immer wider empfäle..ändlich mal fotis vo mir und mim chline spatz... viele dank pat.. wieter so.. du bisch wältklasse... liebe gruess claudia
Bitte warten …
Claudia Sutter Claudia Sutter aus Wolfwil schrieb am 14. November 2013 um 18:42
viele dank pat... super tolle morge gsi mit dir pat im studio... unvergässlichs erläbnis... ig wirde dich immer wider empfäle..ändlich mal fotis vo mir und mim chline spatz... viele dank pat.. wieter so.. du bisch wältklasse... liebe gruess claudia
Bitte warten …
Tamara aus Riedholz Tamara aus Riedholz schrieb am 9. November 2013 um 22:03
BigPics isch absolut super:-) chani nur witerempfähle ;).. hammer Föteli und geniali Betreuig..s het mega Spass gmacht..danke Pat 🙂 wirde uf jedefau wieder cho:
Bitte warten …
Schmutz Andy Schmutz Andy schrieb am 9. November 2013 um 22:02
Das Shooting war trotz der kurzen Zeit, sehr vielversprechend, motivierend, umfangsreich mit verschieden coolen zubehör und hat richtig gerockt. Mängel gibt es weder beim Fotografen Pat noch beim Studio nicht, die Mobilitäten sind gut eingerichtet, trotz der sehr kleinen Raumgrösse gut genutzt. Wichtig für alle die noch nie an einem Shooting teilgenommen haben , versucht es einfach, es lohnt sich. Liebe Grüsse Andy S.
Bitte warten …
Schmutz Andy Schmutz Andy aus Schweiz schrieb am 9. November 2013 um 16:05
Das Shooting war trotz der kurzen Zeit, sehr vielversprechend, motivierend, umfangsreich mit verschieden coolen zubehör und hat richtig gerockt. Mängel gibt es weder beim Fotografen Pat noch beim Studio nicht, die Mobilitäten sind gut eingerichtet, trotz der sehr kleinen Raumgrösse gut genutzt. Wichtig für alle die noch nie an einem Shooting teilgenommen haben , versucht es einfach, es lohnt sich. Liebe Grüsse Andy S.
Bitte warten …
Tamara Tamara aus Riedholz schrieb am 9. November 2013 um 12:30
BigPics isch absolut super:-) chani nur witerempfähle ;).. hammer Föteli und geniali Betreuig..s het mega Spass gmacht..danke Pat 🙂 wirde uf jedefau wieder cho:
Bitte warten …
Sharon aus Solothurn Sharon aus Solothurn schrieb am 30. Oktober 2013 um 22:04
Hey Pat Shooting vom Samschti 12.10.13 mitem Angi zäme Isch eifach hammer mässig gsie,mi het sech eifach vo afang a wohl gfüehlt, und sErgbniss isch eifach super! Bi sehr sfriede, do merkt meh das du richtig guet i dim Job bisch, cha dir nur wieder empfähle, wird sicher nit sleschte Shooting gsie si
Bitte warten …
Sharon Sharon aus Solothurn schrieb am 30. Oktober 2013 um 18:31
Hey Pat Shooting vom Samschti 12.10.13 mitem Angi zäme Isch eifach hammer mässig gsie,mi het sech eifach vo afang a wohl gfüehlt, und sErgbniss isch eifach super! Bi sehr sfriede, do merkt meh das du richtig guet i dim Job bisch, cha dir nur wieder empfähle, wird sicher nit sleschte Shooting gsie si
Bitte warten …