Was unsere Kunden über mich sagen.

Kunden Feedback Eintrag
BigPics Fotostudio / Fotograf: Patrice Grünig

Ich freue mich über deinen Eintrag in meinem Gästebuch oder auch bei Googel.

Herzliche Grüsse dein Fotograf Patrice Grünig

Icon Gästebuch
Icon Instagram
Icon Facebook
Logo Trend

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 

Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
242 Einträge
Pesche aus Worb Pesche aus Worb schrieb am 29. September 2013 um 22:04
... eifach nume pat ..., ähhh TOP !!! 🙂
Bitte warten …
Tamara aus Mümliswil Tamara aus Mümliswil schrieb am 29. September 2013 um 11:38
Hammer Ergebnis, würd jedem nur dr Pat empfähle denn er macht alles dasmesech uf ahieb wohl fühlt, super Job. Danke =9
Bitte warten …
Pesche Pesche schrieb am 29. September 2013 um 00:43
... eifach nume pat ..., ähhh TOP !!! 🙂
Bitte warten …
Tamara Tamara aus Mümliswil schrieb am 29. September 2013 um 00:42
Hammer Ergebnis, würd jedem nur dr Pat empfähle denn er macht alles dasmesech uf ahieb wohl fühlt, super Job. Danke =9
Bitte warten …
Melanie Melanie aus Interlaken schrieb am 23. September 2013 um 13:15
liebi lüt 😀 BigPics isch dr absoLut hammer!!! brucheter es schöns föteLi... de mäudet nech umbedingt bim PATRICE!!!! 🙂 sehr empfähLendswert!! ...like...like...like! 😀 <3
Bitte warten …
Melanie aus Interlaken Melanie aus Interlaken schrieb am 23. September 2013 um 11:39
liebi lüt 😀 BigPics isch dr absoLut hammer!!! brucheter es schöns föteLi... de mäudet nech umbedingt bim PATRICE!!!! 🙂 sehr empfähLendswert!! ...like...like...like! 😀
Bitte warten …
Marianne Marianne aus Oberbipp schrieb am 27. August 2013 um 17:24
Mini Schwöschter und ig hei für nes Geburigschänkli für d'Öutere usschou ghaute u s'hie gfunge... S'Photoshooting het riiise Schpass gmacht. S'isch wou s'erschte gsy, aber ganz sicher nid s'letschte! Originell und einzigartig sisi choo, üser Föteli u soo göisi jtze grahmt zu Mami u Papi... 😀 MERCI vüumou, mir sy beidi begeischteret vo de Ergäbnis u chöme ganz beschtimmt wieder!
Bitte warten …
Marianne aus Oberbipp Marianne aus Oberbipp schrieb am 27. August 2013 um 11:40
Mini Schwöschter und ig hei für nes Geburigschänkli für d\'Öutere usschou ghaute u s\'hie gfunge... S\'Photoshooting het riiise Schpass gmacht. S\'isch wou s\'erschte gsy, aber ganz sicher nid s\'letschte! Originell und einzigartig sisi choo, üser Föteli u soo göisi jtze grahmt zu Mami u Papi... 😀 MERCI vüumou, mir sy beidi begeischteret vo de Ergäbnis u chöme ganz beschtimmt wieder!
Bitte warten …
Judith Judith aus Fulenbach schrieb am 14. August 2013 um 12:34
Patrice, echt cool was du innert einer Stunde geliefert hast: Top Service, super Bilder und geniale Betreuung! Sogar meine Kids haben sich amüsiert, was bei Teenager manchmal schwierig ist. Beim nächsten Mal heisst die Adresse ganz klar wieder: Fotostudio Grünig!
Bitte warten …
Judith aus Fulelbach Judith aus Fulelbach schrieb am 14. August 2013 um 11:41
Patrice, echt cool was du innert einer Stunde geliefert hast: Top Service, super Bilder und geniale Betreuung! Sogar meine Kids haben sich amüsiert, was bei Teenager manchmal schwierig ist. Beim nächsten Mal heisst die Adresse ganz klar wieder: Fotostudio Grünig!
Bitte warten …
Kerstin Gerber aus Roggwil Kerstin Gerber aus Roggwil schrieb am 13. August 2013 um 11:42
Also i cha nur sege Top Fotograf, Top Pics! Er het immer super Idee u bringt jedi Person super ufs Bild! Wer auso super schöni u interessanti Pics vo sich wet muess unbedingt zum Pat go!! I danke dir ou grad ganz Härzlech für die super Pics woni vo dir ha... Luege si au tag ufs neue gern a:) Fröiie mi scho ufs Nechste:)
Bitte warten …
Kerstin Kerstin aus Roggwil schrieb am 13. August 2013 um 11:29
Also i cha nur sege Top Fotograf, Top Pics! Er het immer super Idee u bringt jedi Person super ufs Bild! Wer auso super schöni u interessanti Pics vo sich wet muess unbedingt zum Pat go!! I danke dir ou grad ganz Härzlech für die super Pics woni vo dir ha... Luege si au tag ufs neue gern a:) Fröiie mi scho ufs Nechste:)
Bitte warten …
Roy Meer Roy Meer aus Aarwangen schrieb am 11. August 2013 um 13:33
ich und meine frau fanden die fotos gelungen und das shooting fanden wir unterhaltsam.
Bitte warten …
Roy Meer aus Aarwangen Roy Meer aus Aarwangen schrieb am 11. August 2013 um 11:42
ich und meine frau fanden die fotos gelungen und das shooting fanden wir unterhaltsam.
Bitte warten …
J.P. Love J.P. Love schrieb am 6. August 2013 um 20:05
Ich durfte schon einige Shootings bei Patrice und seiner Freundin erleben. Ich kann nur sagen top. Ich habe mich sehr gut gefühlt im Studio. Ich habe nur gute Feedbacks gekriegt für die Bilder (siehe www.jplove.de und FB) welche Patrice gschossen hat. Ich freue mich schon aufs nächste Shooting. J.P.
Bitte warten …
Samira Samira aus Reiden schrieb am 6. August 2013 um 13:02
Hoi Pat, Möcht dir hiermit im Name vo aune Girls danke säge für das super Gruppe Shooting vom 03.08.2013. Es het mega Spass gmacht und ig denke d'Fotis si super usecho! Gärn wärde mir wieder uf di zrugg cho, wennmer wider es Shooting plant hei! Danke für aues!
Bitte warten …
Lyly Lam Lyly Lam schrieb am 6. August 2013 um 11:59
hey pat mit der shootings z mache esh der hammer! han emmer spass kha bim shoote und freue mi emmer uf die coole fotis:) teamwork esh alles:) danke der för alles! gaaaanz en liebe gruess lyly
Bitte warten …
Lyly Lam Lyly Lam schrieb am 6. August 2013 um 11:45
hey pat mit der shootings z mache esh der hammer! han emmer spass kha bim shoote und freue mi emmer uf die coole fotis:) teamwork esh alles:) danke der för alles! gaaaanz en liebe gruess lyly
Bitte warten …
Samira aus Reiden Samira aus Reiden schrieb am 6. August 2013 um 11:44
Hoi Pat Möcht dir hiermit im Name vo aune Girls danke säge für das super Gruppe Shooting vom 03.08.2013. Es het mega Spass gmacht und ig denke d\'Fotis si super usecho! Gärn wärde mir wieder uf di zrugg cho, wennmer wider es Shooting plant hei! Danke für aues!
Bitte warten …
J.P. Love aus Bern J.P. Love aus Bern schrieb am 6. August 2013 um 11:44
Ich durfte schon einige Shootings bei Patrice und seiner Freundin erleben. Ich kann nur sagen top. Ich habe mich sehr gut gefühlt im Studio. Ich habe nur gute Feedbacks gekriegt für die Bilder (siehe www.jplove.de und FB) welche Patrice gschossen hat. Ich freue mich schon aufs nächste Shooting. J.P.
Bitte warten …