Was unsere Kunden über mich sagen.

242 Einträge
... eifach nume pat ..., ähhh TOP !!! 🙂
Hammer Ergebnis, würd jedem nur dr Pat empfähle denn er macht alles dasmesech uf ahieb wohl fühlt, super Job. Danke =9
... eifach nume pat ..., ähhh TOP !!! 🙂
Hammer Ergebnis, würd jedem nur dr Pat empfähle denn er macht alles dasmesech uf ahieb wohl fühlt, super Job. Danke =9
liebi lüt 😀 BigPics isch dr absoLut hammer!!! brucheter es schöns föteLi... de mäudet nech umbedingt bim PATRICE!!!! 🙂 sehr empfähLendswert!! ...like...like...like! 😀 <3
liebi lüt 😀 BigPics isch dr absoLut hammer!!! brucheter es schöns föteLi... de mäudet nech umbedingt bim PATRICE!!!! 🙂 sehr empfähLendswert!! ...like...like...like! 😀
Mini Schwöschter und ig hei für nes Geburigschänkli für d'Öutere usschou ghaute u s'hie gfunge...
S'Photoshooting het riiise Schpass gmacht. S'isch wou s'erschte gsy, aber ganz sicher nid s'letschte! Originell und einzigartig sisi choo, üser Föteli u soo göisi jtze grahmt zu Mami u Papi... 😀
MERCI vüumou, mir sy beidi begeischteret vo de Ergäbnis u chöme ganz beschtimmt wieder!
Mini Schwöschter und ig hei für nes Geburigschänkli für d\'Öutere usschou ghaute u s\'hie gfunge... S\'Photoshooting het riiise Schpass gmacht. S\'isch wou s\'erschte gsy, aber ganz sicher nid s\'letschte! Originell und einzigartig sisi choo, üser Föteli u soo göisi jtze grahmt zu Mami u Papi... 😀 MERCI vüumou, mir sy beidi begeischteret vo de Ergäbnis u chöme ganz beschtimmt wieder!
Patrice, echt cool was du innert einer Stunde geliefert hast: Top Service, super Bilder und geniale Betreuung! Sogar meine Kids haben sich amüsiert, was bei Teenager manchmal schwierig ist. Beim nächsten Mal heisst die Adresse ganz klar wieder: Fotostudio Grünig!
Patrice, echt cool was du innert einer Stunde geliefert hast: Top Service, super Bilder und geniale Betreuung! Sogar meine Kids haben sich amüsiert, was bei Teenager manchmal schwierig ist. Beim nächsten Mal heisst die Adresse ganz klar wieder: Fotostudio Grünig!
Also i cha nur sege Top Fotograf, Top Pics! Er het immer super Idee u bringt jedi Person super ufs Bild! Wer auso super schöni u interessanti Pics vo sich wet muess unbedingt zum Pat go!! I danke dir ou grad ganz Härzlech für die super Pics woni vo dir ha... Luege si au tag ufs neue gern a:) Fröiie mi scho ufs Nechste:)
Also i cha nur sege Top Fotograf, Top Pics! Er het immer super Idee u bringt jedi Person super ufs Bild! Wer auso super schöni u interessanti Pics vo sich wet muess unbedingt zum Pat go!! I danke dir ou grad ganz Härzlech für die super Pics woni vo dir ha... Luege si au tag ufs neue gern a:) Fröiie mi scho ufs Nechste:)
ich und meine frau fanden die fotos gelungen und das shooting fanden wir unterhaltsam.
ich und meine frau fanden die fotos gelungen und das shooting fanden wir unterhaltsam.
Ich durfte schon einige Shootings bei Patrice und seiner Freundin erleben.
Ich kann nur sagen top. Ich habe mich sehr gut gefühlt im Studio.
Ich habe nur gute Feedbacks gekriegt für die Bilder (siehe www.jplove.de und FB) welche Patrice gschossen hat. Ich freue mich schon aufs nächste Shooting. J.P.
Hoi Pat, Möcht dir hiermit im Name vo aune Girls danke säge für das super Gruppe Shooting vom 03.08.2013. Es het mega Spass gmacht und ig denke d'Fotis si super usecho! Gärn wärde mir wieder uf di zrugg cho, wennmer wider es Shooting plant hei! Danke für aues!
hey pat
mit der shootings z mache esh der hammer! han emmer spass kha bim shoote und freue mi emmer uf die coole fotis:) teamwork esh alles:) danke der för alles!
gaaaanz en liebe gruess
lyly
hey pat mit der shootings z mache esh der hammer! han emmer spass kha bim shoote und freue mi emmer uf die coole fotis:) teamwork esh alles:) danke der för alles! gaaaanz en liebe gruess lyly
Hoi Pat Möcht dir hiermit im Name vo aune Girls danke säge für das super Gruppe Shooting vom 03.08.2013. Es het mega Spass gmacht und ig denke d\'Fotis si super usecho! Gärn wärde mir wieder uf di zrugg cho, wennmer wider es Shooting plant hei! Danke für aues!
Ich durfte schon einige Shootings bei Patrice und seiner Freundin erleben. Ich kann nur sagen top. Ich habe mich sehr gut gefühlt im Studio. Ich habe nur gute Feedbacks gekriegt für die Bilder (siehe www.jplove.de und FB) welche Patrice gschossen hat. Ich freue mich schon aufs nächste Shooting. J.P.




