Was unsere Kunden über mich sagen.

Kunden Feedback Eintrag
BigPics Fotostudio / Fotograf: Patrice Grünig

Ich freue mich über deinen Eintrag in meinem Gästebuch oder auch bei Googel.

Herzliche Grüsse dein Fotograf Patrice Grünig

Icon Gästebuch
Icon Instagram
Icon Facebook
Logo Trend

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 

Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
242 Einträge
Corinne und Pasquale mit Chiara und Alessia Corinne und Pasquale mit Chiara und Alessia schrieb am 9. Mai 2014 um 17:45
Mer möchte eus nomou ganz härzlech be der bedanke liebe Patrice vör die mega schöne Föteli vo de Chiara erere Kommunion wo Du gmacht hesch. Mer, ond ou eusi Lüt send total begeisteret :-). Einisch meh e super Arbet, me kennts jo ou ned andersch vo der. 🙂 Liebi Grüess vo via a vis
Bitte warten …
Corinne und Pasquale mit Chiara und Alessia Corinne und Pasquale mit Chiara und Alessia aus Wolfwil schrieb am 9. Mai 2014 um 08:46
Mer möchte eus nomou ganz härzlech be der bedanke liebe Patrice vör die mega schöne Föteli vo de Chiara erere Kommunion wo Du gmacht hesch. Mer, ond ou eusi Lüt send total begeisteret :-). Einisch meh e super Arbet, me kennts jo ou ned andersch vo der. 🙂 Liebi Grüess vo via a vis
Bitte warten …
Melanie und Sven Melanie und Sven aus Neuendorf schrieb am 26. April 2014 um 21:38
Mercii vöu mou für das tolle Shooting! Mer hei freud ade Föteli 🙂 liebi Grüess...
Bitte warten …
Melanie und Sven aus Neuendorf Melanie und Sven aus Neuendorf schrieb am 26. April 2014 um 17:46
Mercii vöu mou für das tolle Shooting! Mer hei freud ade Föteli 🙂 liebi Grüess...
Bitte warten …
Brigitte Brigitte schrieb am 24. April 2014 um 17:47
D fotos vo dir si dr absolut hammer, hesches mega drufe persone is richtige liecht z setze. Mim schatz u mini fotos si dr mega guet glunge ha mega fröid dranne.
Bitte warten …
Brigitte Brigitte schrieb am 24. April 2014 um 16:51
D fotos vo dir si dr absolut hammer, hesches mega drufe persone is richtige liecht z setze. Mim schatz u mini fotos si dr mega guet glunge ha mega fröid dranne.
Bitte warten …
Sven & Claudia Sven & Claudia schrieb am 24. April 2014 um 13:10
S Shooting isch eifach super gsi. Het mega spass gmacht, und mi hetsech wohl gfüeut. D Foto's si super worde! 🙂 Danke nomou.
Bitte warten …
Sven & Claudia Sven & Claudia schrieb am 23. April 2014 um 17:48
S Shooting isch eifach super gsi. Het mega spass gmacht, und mi hetsech wohl gfüeut. D Foto\'s si super worde! 🙂 Danke nomou.
Bitte warten …
Steffi Steffi schrieb am 2. April 2014 um 17:48
Vielen vielen lieben Dank, für das super Shooting und super Ambiente! Zum Wohlfühlen, nicht gedacht das es das gibt, doch bei dir, jawohl! Mersii war super witzig, haben super Fotos! Wow!! :)) mersii!!
Bitte warten …
Steffi Steffi schrieb am 2. April 2014 um 07:15
Vielen vielen lieben Dank, für das super Shooting und super Ambiente! Zum Wohlfühlen, nicht gedacht das es das gibt, doch bei dir, jawohl! Mersii war super witzig, haben super Fotos! Wow!! :)) mersii!!
Bitte warten …
Melanie und Sven Melanie und Sven schrieb am 28. März 2014 um 23:07
Esch es super Shooting gsii, und d'Föteli si supr worde 🙂 danke vöu mau..! 🙂
Bitte warten …
Melanie und Sven Melanie und Sven schrieb am 28. März 2014 um 17:21
Esch es super Shooting gsii, und d\'Föteli si supr worde 🙂 danke vöu mau..! 🙂
Bitte warten …
Jeton & Martina Jeton & Martina schrieb am 7. März 2014 um 17:21
Isch es super Shooting gsi. Es het sehr viu Spass gmacht und si hammer Föteli drus entstange. Danke dir viu mau! Lg Jeton & Martina
Bitte warten …
Jeton & Martina Jeton & Martina schrieb am 7. März 2014 um 11:10
Isch es super Shooting gsi. Es het sehr viu Spass gmacht und si hammer Föteli drus entstange. Danke dir viu mau! Lg Jeton & Martina
Bitte warten …
Familie Riesen Familie Riesen aus Herzogenbuchsee schrieb am 2. März 2014 um 18:36
Hallo. Vielen Dank für das sehr angenehme Shooting. Es war sehr Interessant und Vielfältig. Das Ergebnis ist Hammer. Wirklich suuper schöne Fotos. Bis zum nächsten mal. Gruss Fam. Riesen
Bitte warten …
Familie Riesen aus Herzogenbuchsee Familie Riesen aus Herzogenbuchsee schrieb am 2. März 2014 um 17:21
Hallo. Vielen Dank für das sehr angenehme Shooting. Es war sehr Interessant und Vielfältig. Das Ergebnis ist Hammer. Wirklich suuper schöne Fotos. Bis zum nächsten mal. Gruss Fam. Riesen
Bitte warten …
Mario Fracasso Mario Fracasso aus Selzach Solothurn schrieb am 19. Februar 2014 um 21:45
War echt ein tolles Fotoshooting! Hat sehr Spass gemacht und die Fotos sind super rausgekommen! Top Fotograf! 🙂 Freue mich schon auf das nächste Mal 🙂 Freundliche Grüsse Mario Fracasso
Bitte warten …
Mario Fracasso aus Selzach Mario Fracasso aus Selzach schrieb am 19. Februar 2014 um 17:22
War echt ein tolles Fotoshooting! Hat sehr Spass gemacht und die Fotos sind super rausgekommen! Top Fotograf! 🙂 Freue mich schon auf das nächste Mal 🙂 Freundliche Grüsse Mario Fracasso
Bitte warten …
Anita Anita aus Roggwil schrieb am 14. Februar 2014 um 20:42
Tolles fotoshooting..vielen Dank für die schönen Bilder. Das shooting war sehr kurzweilig und abwechslungsreich. 😉 vielen dank für deine lockere und ungezwungene Art. Liebe grüsse Familie Kohler
Bitte warten …
Anita aus Roggwil Anita aus Roggwil schrieb am 14. Februar 2014 um 17:22
Tolles fotoshooting..vielen Dank für die schönen Bilder. Das shooting war sehr kurzweilig und abwechslungsreich. 😉 vielen dank für deine lockere und ungezwungene Art. Liebe grüsse Familie Kohler
Bitte warten …