Was unsere Kunden über mich sagen.

242 Einträge
Mer möchte eus nomou ganz härzlech be der bedanke liebe Patrice vör die mega schöne Föteli vo de Chiara erere Kommunion wo Du gmacht hesch. Mer, ond ou eusi Lüt send total begeisteret :-). Einisch meh e super Arbet, me kennts jo ou ned andersch vo der. 🙂 Liebi Grüess vo via a vis
Mer möchte eus nomou ganz härzlech be der bedanke liebe Patrice vör die mega schöne Föteli vo de Chiara erere Kommunion wo Du gmacht hesch. Mer, ond ou eusi Lüt send total begeisteret :-). Einisch meh e super Arbet, me kennts jo ou ned andersch vo der. 🙂
Liebi Grüess vo via a vis
Mercii vöu mou für das tolle Shooting! Mer hei freud ade Föteli 🙂 liebi Grüess...
Mercii vöu mou für das tolle Shooting! Mer hei freud ade Föteli 🙂 liebi Grüess...
D fotos vo dir si dr absolut hammer, hesches mega drufe persone is richtige liecht z setze. Mim schatz u mini fotos si dr mega guet glunge ha mega fröid dranne.
D fotos vo dir si dr absolut hammer, hesches mega drufe persone is richtige liecht z setze.
Mim schatz u mini fotos si dr mega guet glunge ha mega fröid dranne.
S Shooting isch eifach super gsi. Het mega spass gmacht, und mi hetsech wohl gfüeut.
D Foto's si super worde! 🙂
Danke nomou.
S Shooting isch eifach super gsi. Het mega spass gmacht, und mi hetsech wohl gfüeut. D Foto\'s si super worde! 🙂 Danke nomou.
Vielen vielen lieben Dank, für das super Shooting und super Ambiente! Zum Wohlfühlen, nicht gedacht das es das gibt, doch bei dir, jawohl! Mersii war super witzig, haben super Fotos! Wow!! :)) mersii!!
Vielen vielen lieben Dank, für das super Shooting und super Ambiente! Zum Wohlfühlen, nicht gedacht das es das gibt, doch bei dir, jawohl! Mersii war super witzig, haben super Fotos! Wow!! :)) mersii!!
Esch es super Shooting gsii, und d'Föteli si supr worde 🙂 danke vöu mau..! 🙂
Esch es super Shooting gsii, und d\'Föteli si supr worde 🙂 danke vöu mau..! 🙂
Isch es super Shooting gsi. Es het sehr viu Spass gmacht und si hammer Föteli drus entstange. Danke dir viu mau! Lg Jeton & Martina
Isch es super Shooting gsi. Es het sehr viu Spass gmacht und si hammer Föteli drus entstange.
Danke dir viu mau!
Lg Jeton & Martina
Hallo. Vielen Dank für das sehr angenehme Shooting. Es war sehr Interessant und Vielfältig. Das Ergebnis ist Hammer. Wirklich suuper schöne Fotos. Bis zum nächsten mal. Gruss Fam. Riesen
Hallo. Vielen Dank für das sehr angenehme Shooting. Es war sehr Interessant und Vielfältig. Das Ergebnis ist Hammer. Wirklich suuper schöne Fotos. Bis zum nächsten mal. Gruss Fam. Riesen
War echt ein tolles Fotoshooting! Hat sehr Spass gemacht und die Fotos sind super rausgekommen! Top Fotograf! 🙂 Freue mich schon auf das nächste Mal 🙂
Freundliche Grüsse
Mario Fracasso
War echt ein tolles Fotoshooting! Hat sehr Spass gemacht und die Fotos sind super rausgekommen! Top Fotograf! 🙂 Freue mich schon auf das nächste Mal 🙂 Freundliche Grüsse Mario Fracasso
Tolles fotoshooting..vielen Dank für die schönen Bilder. Das shooting war sehr kurzweilig und abwechslungsreich. 😉 vielen dank für deine lockere und ungezwungene Art. Liebe grüsse Familie Kohler
Tolles fotoshooting..vielen Dank für die schönen Bilder. Das shooting war sehr kurzweilig und abwechslungsreich. 😉 vielen dank für deine lockere und ungezwungene Art. Liebe grüsse Familie Kohler




