Was unsere Kunden über mich sagen.

Hey pat , Wederemal es super shooting met der bisch de bestii.... Wird die witer empfele.. Eifach de besti fotograf wie au kolleg... Immer super pics chumi über vo der.... Verbi go lonsiich lütt... Soo shotting bueche de gsehnders... Lg vali




