Was unsere Kunden über mich sagen.

242 Einträge
Eifach e Super Fotograf d Hochzitsfotos si de Hammer mir hei so freud. U danke nomau für dä toll Tag. Mit dir hets richtig spass gmacht bim Fötele mit aune Lüt u ou nur mit üs. Chani auso nur witerempfähle.
Ich bin total zufrieden, danke für deine Arbeit. Es hat richtig Spass gemacht 🙂 Es ist nur zu empfehlen!!! 🙂
Eifach en suuuper Fotograf..:-) Fötelii werde eifach de HAMMER 🙂 Er verstoht öppis vo sim Werk:) Total zfriede gsi und wör jederzyt wieder es Shooting mache:)
Eifach en suuuper Fotograf..:-) Fötelii werde eifach de HAMMER 🙂 Er verstoht öppis vo sim Werk:) Total zfriede gsi und wör jederzyt wieder es Shooting mache:)
Seriös,Professionel wirklich hammer Fotograf
Seriös,Professionel wirklich hammer Fotograf
Professionelle Fotoaufnahmen... Guter Fotograf, aufgestellt & freundlich... Inkl. Humor! ;-)..
Professionelle Fotoaufnahmen... Guter Fotograf, aufgestellt & freundlich... Inkl. Humor! ;-)..
Hallo Patrice, merci für die schône föteli, super gmacht mir hei mega freud ... Chas nur witterempfähle!
Hallo Patrice, merci für die schône föteli, super gmacht mir hei mega freud ...
Chas nur witterempfähle!
liebe patrice, danke föu mau für das super polterobe-shooting!mir hei üs vo afang a super wohl gfüehlt, hesch super ideee brocht, und bisch sehr professionel gsi!
si mega zfride mit de pics, und hei wäuz fröid!
danke dir für aues!liebi grüess silvia
liebe patrice, danke föu mau für das super polterobe-shooting!mir hei üs vo afang a super wohl gfüehlt, hesch super ideee brocht, und bisch sehr professionel gsi! si mega zfride mit de pics, und hei wäuz fröid! danke dir für aues!liebi grüess silvia
absolut empfälentswärt:) (Y) mir hei üs vo afang ah mega wohlgfüehlt & es het mega spass gmacht ! danke nomou 🙂 & s'isch ganz sicher nid s letschde gsi 😉
absolut empfälentswärt:) (Y) mir hei üs vo afang ah mega wohlgfüehlt & es het mega spass gmacht ! danke nomou 🙂 & s\'isch ganz sicher nid s letschde gsi 😉
Lieber Patrice Vielen Dank für Deine tolle Arbeit! Du hast uns sehr schöne Momente an unserer Hochzeit festgehalten. Es gab von allen Seiten nur positive Feedbacks;) Die Fotos sind genial! Wir freuen uns schon auf unser Babybauchshooting bei dir:) Schön dass wir dich kennenlernen durften. Mit lieben Grüssen Maryiln & Pascal
Lieber Patrice Vielen Dank für Deine tolle Arbeit! Du hast uns sehr schöne Momente an unserer Hochzeit festgehalten. Es gab von allen Seiten nur positive Feedbacks;) Die Fotos sind genial!
Wir freuen uns schon auf unser Babybauchshooting bei dir:)
Schön dass wir dich kennenlernen durften. Mit lieben Grüssen Maryiln & Pascal
Vielen Dank für das coole Babybauchshooting. Es war abwechslungsreich, kurzweilig und proffessionel. Super schöne Bilder.
Vielen Dank für das coole Babybauchshooting. Es war abwechslungsreich, kurzweilig und proffessionel. Super schöne Bilder.
Habe mir anstatt Passfotos ein kleines Shooting gegönnt. Bin begeistert Patrice. Die Fotos machen mir richtig Freude, habe im FB auch schon viele Komplimente bekommen. Mache grad einen Gutschein und verschenke ein Shooting. Astrid
Habe mir anstatt Passfotos ein kleines Shooting gegönnt. Bin begeistert Patrice. Die Fotos machen mir richtig Freude, habe im FB auch schon viele Komplimente bekommen. Mache grad einen Gutschein und verschenke ein Shooting.
Astrid




