Was unsere Kunden über mich sagen.

Hoi Pat Mer möchte üs ganz herzlich be der för die Super Bilder vo üsem Hochzyt bedanke. Es esch e Super Tag gsi und mer frööie üs das du aues uf de Föteli festghaute hesch. Liebe Gruess
Stefanie und Christoph
Fotograf aus der Region Solothurn
