Was unsere Kunden über mich sagen.

Scho zum dritte Mau bini jetzt bi dir gsi u i weiss genau wieso i di immer gärn empfiehle u sofort wieder würd cho! Danke für die super schöne Föteli!! Mir hei so fröid...äntli au mau schöni Partnerfotis..
Fotograf aus der Region Solothurn
