Was unsere Kunden über mich sagen.

Liebe Patrice,
Mir bedanke uns für die super Föteli. Du bisch e geniale Typ, voll sympathisch und läbsch fotografiere mit viel Herz us. Mach witr so!
Für Zurkunft wümsche mir dir nume sbeschti und wer weiss, viellicht bis bald widr mol... 😉




